Konya Teknik Üniversitesi Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Mimarlık Bölümü 2025–2026 Bahar Dönemi kapsamında yürütülen Stüdyo 8 ve Mimarlık Uygulamaları Dersi öğrenci çalışmalarından oluşan Diploma Projesi Sergisi, 08 Haziran tarihinde saat 14.00’te KTÜN Gelişim Yerleşkesi 1. Kat Galeri Çevresi’nde gerçekleştirilmiştir.
Mimarlık eğitiminin son aşamasını oluşturan diploma projeleri, öğrencilerin lisans eğitimi süresince edindikleri kuramsal, teknik ve tasarımsal birikimi bütüncül bir proje üretimi üzerinden ortaya koymaktadır. Bu kapsamda düzenlenen sergi, öğrencilerin dönem boyunca geliştirdikleri mimari tasarım yaklaşımlarını akademik ortamda görünür kılmayı ve bölüm içi etkileşimi artırmayı amaçlamaktadır. Tüm katılımcılara teşekkür ederiz.









