AKADEMİK TEŞVİK



Üniversitemiz Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından 2018 yılı akademik faaliyetlere ilişkin Akademik Teşvik Ödeneği Usul ve Esasları ve Başvuru Süreç Takvimi belirlenmiştir.

Başvuru ile ilgili açıklayıcı bilgiler, Akademik Teşvik Ödeneği Uygulama Usul ve Esaslarında verilmiştir. Bu sebeple Akademik Teşvik Ödeneğinden yararlanmak isteyen Öğretim Elemanlarımızın uygulama usul ve esaslarını incelemeleri, büyük önem arz etmektedir.

Başvurularda öncelikle YÖKSİS’e 2018 yılı akademik faaliyetlere ilişkin veri girişlerinin yapılması gerekmektedir.

Başvurusunu tamamlayan Öğretim Elemanları, imzalanmış YÖKSİS sonuç belgesi ve kanıtlayıcı belgeleri içeren dosyayı, bağlı bulundukları birim sekreterliklerine teslim edeceklerdir.

Gerekli tüm belgeler birim akademik teşvik komisyonuna teslim edilmiş olmalıdır. İtirazlarda ek belge kabul edilmeyecektir.

Başvurular ve itirazlar takvimde belirlenen günün mesai bitimine kadar yapılmalıdır. Geç başvurular kabul edilmeyecektir.

Değerlendirme sonuçları, yazılı olarak gönderilmesinin yanında verilen excel tablosuna da işlenerek akademiktesvik@ktun.edu.tr  adresine gönderilecektir.

Akademik personelin akademik teşvik puanları Üniversitemiz web sayfasında ilan edilecek ve itirazlar, 1-5 Şubat 2019 tarihleri arasında, Konya Teknik Üniversitesi  Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu Başkanlığı’na ya da e-posta yoluyla akademiktesvik@ktun.edu.tr  üzerinden yapılacaktır.

Akademik Teşvik Ödeneği Süreç Takvimi için Tıklayınız.
Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği için Tıklayınız.
Akademik Teşvik Usul ve Esasları için Tıklayınız.
Akademik Teşvik Puan Tablosu için Tıklayınız.


İrtibat: akademiktesvik@ktun.edu.tr